Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. Obchodné podmienky
OBCHODNÉ, PLATOBNÉ, DODACIE A REKLAMAČNÉ PODMIENKY pre e-shop "Nice-pohony" spol. Dando s.r.o.

Nižšie uvedené obchodné podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou, platia pre nákup v internetovom obchode spol. Dando s.r.o. Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) a kupujúceho (zákazníka). Predávajúcim je prevádzkovateľ internetového obchodu Dando s.r.o., so sídlom v Dolnej Strede, Chladečná 679, IČO: 47 348 259 DIČ: 2023837948 zapísaného na Krajskom Súde v Trnave, oddiel Sro, vložka 32346/T. Kontaktné informácie nájdete v sekcii "Kontakty".

Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
 
Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
 
Podnikateľom sa rozumie:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

Objednávky 

Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Prijatie tovaru kupujúcim od predávajúceho, ako aj záväzná objednávka potvrdená predávajúcim, platí ako uznanie a uzatvorenie kúpnej zmluvy podľa týchto zmluvných obchodných podmienok a kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami v znení k okamihu odoslania záväznej objednávky a je nimi viazaný okamihom uzavretia kúpnej zmluvy.

Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný.

Možnosti objednávky

Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi: 

  • Prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len "e-shop")
  • Elektronickou poštou (e-mailom)
  • Osobne
  • Faxom
  • Telefonicky

Predmet zmluvy

Predmetom zmluvy je tovar, ktorý si zákazník zakúpi prostredníctvom e-shopu spol. Dando s.r.o., ktorý je umiestnený na stránke www.nice-pohony.sk . Pri tovare je bežná tolerancia v rozdieloch 5% ( množstvo, rozmer, dĺžka ) na technickom parametri predávaného sortimentu. Výnimku tvoria motory a elektrické zariadenia, ktoré podliehajú zákonným normám.

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu v objednávke potrebné údaje potrebné k úspešnému splneniu objednávky, tj:

  • Meno, priezvisko a bydlisko alebo obchodné meno a sídlo kupujúceho,
  • IČO a DIČ, ak je registrovaný ako platiteľ DPH,
  • Kód a názov tovaru podľa cenníka,
  • Spôsob odobratia a dopravy,
  • Dodacia adresa (ak je iná ako adresa bydliska),
  • Všetky ďalšie údaje, ktoré kupujúci považuje za dôležité 

Každá prijatá objednávka v našom obchode je záväzná.

Storno objednávky je možné do 24 hodín od uskutočnenia objednávky. A to e-mailom na dando@stonline.sk, alebo telefonicky na čísle 0902 331 936. Predávajúci nie je povinný akceptovať zmenu objednávky v čase, keď už odovzdal tovar podľa pôvodnej objednávky prepravcovi.

Informácie o cenách a type dopravy.

Kurierska spoločnosť

do 8 kgdo 20 kgdo 30 kgdo 50 kgdo 75 kgdo 100 kg
6,5 €8,5 €10,5 €18,5 €24,- €31,- €

V prípade, že nakupujúci už nejakým spôsobom poukázal finančný obnos na účet predávajúceho (napr. prevodom z účtu), je predávajúci povinný túto sumu vrátiť.
 
Zákazník je o svojej objednávke informovaný e-mailom ihneď po jej uskutočnení.
 
Právne vzťahy medzi predávajúcim a spotrebiteľom sa riadi nižšie uvedenými obchodnými podmienkami a ďalej v rozsahu týmito podmienkami neupravenými Občianskym zákonníkom , zákonom o ochrane spotrebiteľa a ďalej zákonmi pre vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim nepodnikateľom.

Právne vzťahy medzi predávajúcim a podnikateľom sa riadi nižšie uvedenými obchodnými podmienkami a ďalej v rozsahu týmito podmienkami neupravený zákonom č 513/1991 Zb. (Ďalej len "obch. Z.") a príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim podnikateľom.

Predávajúci sa zaväzuje informovať riadne kupujúceho o vlastnostiach predávaných výrobkov a o spôsobe použitia. Ak je to potrebné vzhľadom na charakter výrobku, zabezpečuje predávajúci potrebné informácie v zrozumiteľnom písomnom návode priloženom k výrobku.

Odstúpenie od zmluvy ( spotrebiteľ – nepodnikateľ )

Pri uzavretí kúpnej zmluvy prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku má kupujúci nepodnikateľ /ktorý nemá pridelené IČO/ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru, kedy v tejto lehote musí kupujúci doručiť predávajúcemu úkon, s ktorým súčasná platná právna úprava spája prejav vôle smerujúci k odstúpeniu od zmluvy. Kupujúci môže toto svoje právo na odstúpenie od zmluvy realizovať tým, že buď doručí tovar osobne na predajňu predávajúceho spolu s prejavom vôle od zmluvy odstúpiť, alebo na vlastné náklady zašle tovar predávajúcemu na jeho adresu prostredníctvom niektorého z prepravcov spolu s písomným prejavom vôle od zmluvy odstúpiť - písomný prejav možno zaslať aj cez online formulár - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY. Pri odstúpení od kúpnej zmluvy kupujúcim spotrebiteľom v lehote 14 dní má kupujúci právo odstúpiť bez akejkoľvek sankcie, tým nie je dotknutý nárok predávajúceho na úhradu nákladov spojených s vrátením tovaru.

Tovar musí byť pri využití práva na odstúpenie od zmluvy vrátený nepoškodený, v pôvodnom obale bez známok užívania vrátane všetkého príslušenstva, záručných listov a návodov. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, Vám peniaze za tovar budú zaslané prevodom na váš účet, a to najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Vrátanie kúpnej ceny musí zahŕňať aj náklady na poštovné, ktoré zákazník zaplatil pri objednávke tovaru (obchodník si ale môže naúčtovať dodatočné dodacie náklady, ak zákazník výslovne žiadal o neštandardnú alebo expresnú dodávku). Kupujúci nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré uhradil predávajúcemu v súvislosti s dodaním tovaru prepravcom späť.

V súlade so zákonom nemôže zákazník odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;

b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek zákazníka, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného zákazníka;

c) tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;

d) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil;

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;

f) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;

g) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom;

h) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť. 

i) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

j) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. 

Záverečné ustanovenia

Platné obchodné podmienky sú k dispozícii pri osobnom odbere a na internetových stránkach a každý kupujúci je pri kúpe tovaru na tieto podmienky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Predávajúci je oprávnený obchodné podmienky dopĺňať či meniť v súvislosti so zmenou platnej právnej úpravy, alebo v súvislosti so zmenou na trhu. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 16.10.2014 a v plnom rozsahu rušia predchádzajúce obchodné podmienky.

Reklamačný poriadok ESHOPU spol. DANDO s.r.o.

1.Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

a. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho  zo zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

b. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť Dando,  s.r.o., so sídlom v Dolnej Strede, č. 679 IČO: 47 348 259 DIČ: 2023837948 zapísaného na Krajskom Súde v Trnave, oddiel Sro, vložka 32346/T.

c. „Kupujúci“ je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovaru.

2. Záručné podmienky

a. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar dodaný poškodený, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, neodbornú inštaláciu. Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodbornej montáže, neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, neodbornej manipulácii s tovarom alebo akéhokoľvek neodborného zásahu do tovaru počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar. Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa predchádzajúceho bodu bezplatné.

c. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom.

d. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy.

V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

3. Vybavenie reklamácie

a. Reklamácia sa uplatňuje v sídle Predávajúceho.

b. V prípade, že Kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránenie poruchy Tovaru opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv Tovaru určený iný subjekt ako Predajca, ktorého miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Predávajúceho alebo v mieste pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.

c. V prípade, že nie je možné uplatniť záručnú opravu u iného subjektu ako u predajcu, zaistí záručnú opravu predajca. Predajca v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru, v ktorom presne označí vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie predajca informuje kupujúceho formou elektronickej pošty a zároveň kupujúcemu doručí e-mailom alebo doporučenou poštou písomný doklad o vybavení reklamácie (reklamačný protokol) najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

d. Ďalej je Kupujúci oprávnený vyžadovať záručnú opravu v autorizovaných servisných strediskách, ktorých zoznam je priložený v dokumentácii k Tovaru, prípadne ich oznámi Predávajúci na požiadanie Kupujúcemu prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

e. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovar
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

f. V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého Tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.

g. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom na adresu sídla spoločnosti, (viď. www.nice-pohony.sk) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. Odporúčame vám zasielaný tovar poistiť. Zásielky na dobierku  nepreberáme.

h. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

i. Servisné stredisko po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom dohodnutým s Kupujúcim k prevzatiu opraveného Tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.

j. Pri akejkoľvek návšteve servisného technika u Kupujúceho je potrebné, aby bol vyhotovený protokol o zistených poruchách a forme ich odstránenia. Bez takéhoto protokolu nie je návšteva servisného technika braná do úvahy.

k. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom. Kupujúcim je povinný pri uplatnení záruky predložiť podklady o montážnej fyrme, ktorá montáž vykonala a jej odbornej spôsobilosti.

l. Pri doprave kurierom - ak preberajúci prevezme a potvrdí prepravcovi prevzatie zásielky BEZ VÝHRAD, nasledná reklamácia (napr. rozbitého tovaru) sa stáva bezpredmetná a nevymožiteľná. Ak nemáte možnosť si skontrolovať tovar, zásielku podpíšte PREBRATÉ S VÝHRADAMI.

Reklamáciu pri doručení poškodeného tovaru je možné nahlásiť len do 24 hodín od doručenia tovaru na emailovú adresu pohonydando@gmail.com s priloženou fotodokumentáciou. Nahlásenie poškodeného tovaru v neskoršom termíne nebude akceptované a reklamácia bude zamietnutá.

4. Záverečné ustanovenia

a. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.

b. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 20.07.2014.

Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

V prípade, že si želáte tovar reklamovať, kontaktujte nás.

Informácie pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľ

  1. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ, je osoba, ktorá jedná v rámci obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Vzájomné vzťahy sa naďalej upravujú týmito obchodnými podmienkami (dohodou).
  2. Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi v zmysle článku 1, trvá 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku (druh tovaru, farba, výrobné číslo- IMEI a pod.), dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal). Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. 
  3. V prípade, že tovar reklamujete, môže doba reklamácie v niektorých prípadoch trvať dlhšie ako 30 dní (záručný servis alebo dodávateľ nevybaví reklamáciu v 30 dňovej lehote).
  4. Uplatnenie záruky: Ak ide o vadu odstrániteľnú, máte právo na bezplatné a riadne odstránenie vady, ak sa jedná o vadu neodstrániteľnú, máte právo na odstúpenie od zmluvy.
  5. Kupujúci nemá nárok na preplatenie nákladov spojených s uplatnením reklamácie.
  6. Bezdôvodné odstúpenie od zmluvy nie je možné.

Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.

Záverečné ustanovenia

Platné obchodné podmienky sú k dispozícii pri osobnom odbere a na internetových stránkach a každý kupujúci je pri kúpe tovaru na tieto podmienky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Predávajúci je oprávnený obchodné podmienky dopĺňať či meniť v súvislosti so zmenou platnej právnej úpravy, alebo v súvislosti so zmenou na trhu. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 20.07.2014.

Kde nás nájdete

DANDO, s.r.o.

č.679

925 63 Dolná Streda

 

IČO: 47348 259

DIČ: 2023837948

IČ DPH: SK2023837948

 

Mapa


Kontakt
Ing. Daniel Doboš
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk